Vinduespolering

Velkommen til THN Polerings hjemmeside

THN Polering

Vinduespolering

Vi tilbyder vinduespolering af høj kvalitet til konkurrence-dygtige priser.


Vi påtager os alle slags opgaver indenfor vinduespudsning f.eks. forskellige abonnementsordninger


  • Pudsning hver måned
  • Pudsning hver anden  måned
  • Pudsning 4 gange pr. år
  • Indvendig pudsning  hver anden gang eller mindre


Der er mange muligheder indenfor abonnements-pudsning, og vi har mulighed for at finde en aftale, der dækker dine personlige krav og ønsker.

Vi pudser vinduer i  Kalundborg-området, som bla. omfatter følgende områder:


  •  4400 Kalundborg
  • 4400 Vollerup
  • 4400 Svenstrup
  • 4400 Brokkebjerg
  • 4400 Saltbæk
  • 4400 Svallerup
  • 4400 Spangsbro
  • 4400 Tømmerup
  • 4400 Kåstrup
  • 4400 Ulstrup
  • 4400 Ugerløse
  • 4400 Ubberup
  • 4400 Asmindrup
  • 4400 Rørby
  • 4400 Årby
  • 4470 Svebølle




    Vi benytter en miljøvenlig svanemærket sæbe,  så naturen også bliver skånet.

    Vi har også et ultra rentvands-anlæg så vi er i stand til at vaske vinduer,  i højder der overstiger normal stige højde, uden nogen form for sikkerhedsmæssig risiko. Med et rentvands-anlæg kan man også vaske vinduer, som normalt vil være umulige at komme til ved almindelig  vinduespolering. Det kunne f.eks. være vask af VELUX-tagvinduer, når kunden ikke er hjemme og kun skal have pudset vinduer udvendigt.




    Vi overholder vores aftaler, og hvis det skulle ske, at vi er forhindret i at komme, melder vi selvfølgelig afbud.



    Send en sms eller ring 20 99 28 99

    eller email til: mail@thnpolering.dk

    Her på siden kan du finde svar på diverse spørgsmål og evt. problem stillinger





    FREQUENTLY ASKED QUESTIONS


    Q.      Er der noget jeg skal være opmærksom på ved udvendig polering?


    Ved udvendig vask af vinduer behøver du ikke at være hjemme. Efter endt arbejde plejer vi at lægge en seddel i postkassen så man kan se vi har været der, og vi emailer derefter en faktura.

    Evt. aflåste låger man ikke lige kan hoppe over skal være åbnet for adgang.


    Vinduerne må ikke være blokerede for adgang. Pudseren kan flytte lidt på potter, havemøbler eller lign. som er hurtigt at flytte, men svært tilgængelige ruder vil ikke blive ordnet og prisen for de manglende ruder vil ikke blive krediteret. Vi påtager os ikke ansvaret for evt. skader på genstande som måtte passeres for at skaffe adgang til vinduet. 


    Q.      Indvendig vinduespolering


    Ved indvendig polering kan det i forvejen aftales at der lægges en nøgle eller koden til evt. nøgleboks oplyses.

    Hvis kunden ønsker at være hjemme kan der laves en aftale indenfor et to timers interval. Vi har svært ved at kunne ramme præcise klokkeslet da der sker uforudsete ting i løbet af vores arbejdsdag.

    Vindueskarme skal værre ryddet for ting og sager samt gardiner/persienner. Vi tager ikke ansvaret for skader på genstande der er i vejen for adgangen til ruden.

    Hvis det ikke er muligt at komme indvendigt vil der normalt blive pudset udvendigt.


    Q.     Hvad intervaller kommer i?


    Vi kommer i det aftalte interval. Det mest normale er hver eller hver anden måned. Der kan være variation i præcis hvornår vi kommer da vi er en lille virksomhed og har begrænset bemanding at trække på. Derfor kan helligdage og ferier osv. spille ind på hvornår vi kommer. Men vi prøver så vidt det overhoved er muligt at overholde vores aftaler. Hvis vi har aftalt en bestemt dato kommer vi på den dato.

    Vinduespolering udenfor ruten vil blive pålagt kørsel til og fra.


    Q.     Prisændringer


    Vi indexregulere prisen en gang om året eller ved ændringer på huset. Det kan f.eks. være hvis du får udskiftet ruder til et andet antal.


    Q.     Hvordan betaler jeg

    Vi emailer en faktura til dig hvor det er muligt at trykke på et link til betaling med mobilepay. På denne måde at det muligt for os at registrere præcis hvilken faktura der er blevet betalt så der ikke opstår evt. forvirring da vi jo eksperere og modtager mange betalinger på en dag.

    Den emailede faktura kan nogen gange ende i din SPAM/uønsket post mappe så du bedes venligst checke denne og evt. tilføje vores email adresse (mail@thnpolering.dk) til dine kontaktpersoner for at mailen når frem. 

    Der er også på den emailede faktura en FI kode ( +71<XXXXXXXXX +85725106< ) man kan benytte i sin netbank.

    Det er muligt at betale pudseren kontant med det samme, men vi har ikke en beholdning af byttepenge med, så det anbefales at man har lige penge til pudseren.


    Q.     Hvad skal i med min email adresse?

    Vi bruger udelukkende din email adresse til at emaile faktura og evt. korespodance. Vi udsender ikke nyhedsbreve eller lign via mail. 


    Q.     Hvordan med aflysninger?


    På vores facebook side vil der blive lavet opslag om ferie og sygdom osv. Ved aflysninger vil du få direkte besked via sms.

    Q.     Hvordan med vejret?

    Vi pudser vinduer i alt slagt vejr.

    Q.      Er det farligt det i laver?

    Vi overholder arbejdstilsynets regler i forbindelse med stige arbejde osv. der vil derfor være vinduer som kun kan tages med vand anlæg og i særlige tilfælde slet ikke kan rengøres. 

    Q.     Kan i afrense mine ruder?

    Ja vi kan godt afrense dine ruder. Der vil blive faktureret for tidsforbruget. Vi har ikke en fast pris for dette da det kan variere meget hvor langt tid det tager. Vi påtager os ikke ansvaret for evt. ridser og skader ved afrensning. Hvis der er solfilm på ruderne kan dissse ikke afrenses da barberblad vil gå igennem filmen.


    Q.     Hvordan behandler i reklamationer?


    Vi kommer uden betaling og retter fejl ved det udførte arbejde indenfor 3 dage. Normalt ved rengøring af vinduer fjerner vi løst siddende skidt. Dvs. støv og pollen osv. Vi fjerner også efterladenskaber fra dyr.

    Man kan ikke forvente at vi fjerner maling, lak, klistermærker, lim rester, silikone, cement, mørtel, kalk, olie og lign samt ekskrementer fra bier/hvepse.

    Vi oplever bla. at folk har renset fliser eller slået græs og derved svinet vinduerne til. Hvis pudseren kan afrense dette uden unødigt ekstra tidsforbrug gør han dette uden beregning. Men skal der bruges ekstra tid vil kunden blive faktureret for dette.

    Vi fraskriver os ethvert ansvar om ridser i ruderne el karme/lister, som påståes skulle være forsaget af os, da det ikke kan konstateres, om der har været ridser i ruderne før vi har påbegyndt arbejdet.

    Q.     Er der en opsigelses frist?

    Man kan opsige sin aftale med syv dages varsel ved at sende en mail (mail@thnpolering.dk) hvis man opsiger til pudseren når han er på din adresse inden udført arbejde vil man blive faktureret et gebyr for forgæves udkørsel på kr. 100,-